Obsługa klienta2020-08-26T22:12:02+02:00
You Are Currently Here:Strona główna > Usługi > Obsługa klienta

Obsługa klienta

Poprawne i efektywne procesy obsługi klienta

„empatheia” to greckie słowo, od którego powstało pojęcie empatii. Wybraliśmy tą nazwę, aby była ona deklaracją, że chcemy współpracować z klientami, uwzględniając przy tym ich specyfikę oraz skupiając się na ich potrzebach.

Celem działalności naszej firmy jest pomaganie przedsiębiorcom w organizowaniu biznesu, budowaniu procesów obsługi klienta oraz w uzyskaniu harmonii w pracy z klientami – co przekłada się na zwiększenie efektywności biznesowej oraz przychodów.

Opisując w kilku słowach obszary, w których pracujemy, to przede wszystkim organizacja i zapewnienie poprawnych i efektywnych procesów związanych z obsługą klienta.

Zespoły obsługujące klientów powinny w organizacji pełnić funkcje nie tylko supportową, ale również być centrum przepływu informacji zwrotnej, która jest szczególnie ważna dla zespołów projektujących ofertę, sprzedaż oraz opiekunów produktów. Postrzegamy zespoły obsługujące klientów jako „nerwy organizmu”, które zapewniają komunikacje na zewnątrz oraz wewnątrz firmy – harmonijnie spinając poszczególne elementy w całość.

Naszym „konikiem” jest przekuwanie zespołów obsługi z „Cost Center” do „Profit Center”. Sprzedaż jest jedną z najbardziej podstawowych funkcji zespołów pracujących z klientami , gdyż to one mają największy kontakt i możliwość pozyskiwania nowych klientów.

Specjalizujemy się w audytowaniu i doradztwie firmom w zakresie zarządzania doświadczeniami klienta (CEM) i wskaźnikach satysfakcji. Wszystkie te działania budowane są na realnych wskaźnikach i skupieniu na efektywności biznesowej.

Obsługa klienta jest najważniejsza

Dlaczego my?

Jesteśmy doświadczonymi managerami z praktyką w budowaniu firmy. Przez ostatnie 18 lat mieliśmy znaczący wkład w rozwój największej polskiej firmy hostingowej – od trzyosobowej działalności do lidera rynku usług hostingowych z blisko dwoma milionami użytkowników.

Doświadczony manager

Świadome zarządzanie

Praktyka w zarządzaniu

Nastawienie na efekt

Więcej informacji o nas

Customer Experience Management

Zarządzanie relacjami z klientami

Customer Experience Management

Zarządzanie relacjami z klientami

Zarządzanie relacjami z klientami

Świadome zarządzanie relacjami z klientami jest szczególnie istotne w sukcesie firmy. Badanie zadowolenia klientów z usług i skłonności do polecania usług poprzez analizy wyników NPS oraz NEV pozwalają na rozwój produktów, zwiększenie sprzedaży oraz długofalowo na osiągniecie sukcesu rynkowego.

Tworzenie map podróży Klientów (Customer Journey Map) pozwala wdrożyć w firmie narzędzia do ciągłego rozwoju oraz wzrostu satysfakcji klientów z uczestniczenia w procesach zakupowych, obsługowych czy reklamacyjnych.

Zarządzanie relacjami z klientami (CEM)

Organizacja oraz operacyjne zarządzanie

Organizacja oraz operacyjne zarządzanie

Budowa efektywnych zespołów

Budowa efektywnych zespołów

Budujemy zespoły obsługujące klientów w oparciu o szerokie doświadczenie oraz światowe trendy. Istotnymi dla nas są efektywność, skuteczność oraz harmonia w pracy z klientami.

Bardzo mocno skupiamy się na zbudowaniu odpowiedniej bazy procesowej oraz raportowej dającej managerowi informacje o pracy zespołu, celach oraz kluczowych KPI. Oferujemy wparcie dla managera , poprzez rozwój jego wiedzy i korzystania z narzędzi .

Organizacja i operacyjne zarządzanie
Organizacja i operacyjne zarządzanie

Wiedza

Dzielimy się wiedzą na blogu

Na blogu dzielimy się wiedzą z zarządzania relacjami z klientami (Customer Experience Management), organizacji oraz operacyjnego zarządzania. Dowiedz się jak budować efektywne zespoły obsługujące klientów.

Wiedza

Dzielimy się wiedzą na blogu

Na blogu dzielimy się wiedzą z zarządzania relacjami z klientami (Customer Experience Management), organizacji oraz operacyjnego zarządzania. Dowiedz się jak budować efektywne zespoły obsługujące klientów.

Zobacz więcej wpisów na blogu
Go to Top