Interim Manager2020-08-26T22:22:14+02:00
You Are Currently Here:Strona główna > Usługi > Interim Manager

Interim Manager

organizacja oraz operacyjne zarządzanie

Budujemy zespoły obsługujące klientów w oparciu o szerokie doświadczenie oraz światowe trendy. Istotnymi dla nas są: efektywność, skuteczność oraz harmonia w pracy z klientami. Bardzo mocno skupiamy się na zbudowaniu odpowiedniej bazy procesowej oraz raportowej dającej managerowi informacje o pracy zespołu, celach oraz kluczowych KPI.

Oferujemy wparcie dla managera, jego rozwój narzędziowy oraz wiedzy managerskiej co prowadzi do sukcesu projektu. W ramach oferty proponujemy:

  • Audyt wewnętrzny i weryfikacja procesów operacyjnych,
  • Analiza narzędzi oraz raportowania oraz potrzeb firmy w tym zakresie,
  • Analizę miejsca BOK w organizacji i potencjalnych możliwości wsparcia biznesu,
  • Konsulting w zakresie zarządzania operacyjnego,
  • Projektowanie i optymalizacje procesów,
  • Zarządzanie operacyjne w zespołach współpracujących z klientami,
  • Zwiększenie efektywności procesów biznesowych realizowanych przez firmę.
Interim Manager

Dlaczego my?

Jesteśmy doświadczonymi managerami z praktyką w budowaniu firmy. Przez ostatnie 18 lat mieliśmy znaczący wkład w rozwój największej polskiej firmy hostingowej – od trzyosobowej działalności do lidera rynku usług hostingowych z blisko dwoma milionami użytkowników.

Doświadczony manager

Świadome zarządzanie

Praktyka w zarządzaniu

Nastawienie na efekt

Więcej informacji o nas

Customer Experience Management

Zarządzanie relacjami z klientami

Customer Experience Management

Zarządzanie relacjami z klientami

Zarządzanie relacjami z klientami

Świadome zarządzanie relacjami z klientami jest szczególnie istotne w sukcesie firmy. Badanie zadowolenia klientów z usług i skłonności do polecania usług poprzez analizy wyników NPS oraz NEV pozwalają na rozwój produktów, zwiększenie sprzedaży oraz długofalowo na osiągniecie sukcesu rynkowego.

Tworzenie map podróży Klientów (Customer Journey Map) pozwala wdrożyć w firmie narzędzia do ciągłego rozwoju oraz wzrostu satysfakcji klientów z uczestniczenia w procesach zakupowych, obsługowych czy reklamacyjnych.

Zarządzanie relacjami z klientami (CEM)

Wiedza

Dzielimy się wiedzą na blogu

Na blogu dzielimy się wiedzą z zarządzania relacjami z klientami (Customer Experience Management), organizacji oraz operacyjnego zarządzania. Dowiedz się jak budować efektywne zespoły obsługujące klientów.

Wiedza

Dzielimy się wiedzą na blogu

Na blogu dzielimy się wiedzą z zarządzania relacjami z klientami (Customer Experience Management), organizacji oraz operacyjnego zarządzania. Dowiedz się jak budować efektywne zespoły obsługujące klientów.

Zobacz więcej wpisów na blogu
Go to Top