Customer Experience Management
zarządzanie relacjami z klientami
Świadome zarządzanie relacjami z klientami jest szczególnie istotne w sukcesie firmy. Badanie zadowolenia klientów z usług i skłonności do polecania usług poprzez analizy wyników NPS oraz NEV pozwalają na rozwój produktów, zwiększenie sprzedaży oraz długofalowo na osiągnięcie sukcesu rynkowego.
Tworzenie map podróży klientów (Customer Journey Map) pozwala wdrożyć w firmie narzędzia do ciągłego rozwoju oraz poprawiania satysfakcji klientów z uczestniczenia w procesach zakupowych, obsługowych oraz reklamacyjnych. W ramach oferty proponujemy:
- Audyt stanu obecnego satysfakcji klientów,
- Stworzenie mapy Customer Journey Map,
- Przeprojektowanie procesów w jakich uczestniczą klienci,
- Zaprojektowanie badań konsumenckich oraz KPI procesów,
- Ciągły nadzór nad zadowoleniem klientów.

Dlaczego my?
Jesteśmy doświadczonymi managerami z praktyką w budowaniu firmy. Przez ostatnie 18 lat mieliśmy znaczący wkład w rozwój największej polskiej firmy hostingowej – od trzyosobowej działalności do lidera rynku usług hostingowych z blisko dwoma milionami użytkowników.
Doświadczony manager
Świadome zarządzanie
Praktyka w zarządzaniu
Nastawienie na efekt
Organizacja oraz operacyjne zarządzanie
Organizacja oraz operacyjne zarządzanie
Budowa efektywnych zespołów
Budowa efektywnych zespołów
Budujemy zespoły obsługujące klientów w oparciu o szerokie doświadczenie oraz światowe trendy. Istotnymi dla nas są efektywność, skuteczność oraz harmonia w pracy z klientami.
Bardzo mocno skupiamy się na zbudowaniu odpowiedniej bazy procesowej oraz raportowej dającej managerowi informacje o pracy zespołu, celach oraz kluczowych KPI. Oferujemy wparcie dla managera , poprzez rozwój jego wiedzy i korzystania z narzędzi .
Wiedza
Dzielimy się wiedzą na blogu
Na blogu dzielimy się wiedzą z zarządzania relacjami z klientami (Customer Experience Management), organizacji oraz operacyjnego zarządzania. Dowiedz się jak budować efektywne zespoły obsługujące klientów.
Wiedza
Dzielimy się wiedzą na blogu
Na blogu dzielimy się wiedzą z zarządzania relacjami z klientami (Customer Experience Management), organizacji oraz operacyjnego zarządzania. Dowiedz się jak budować efektywne zespoły obsługujące klientów.