Customer Experience Management2020-08-26T22:16:23+02:00
You Are Currently Here:Strona główna > Usługi > Customer Experience Management

Customer Experience Management

zarządzanie relacjami z klientami

Świadome zarządzanie relacjami z klientami jest szczególnie istotne w sukcesie firmy. Badanie zadowolenia klientów z usług i skłonności do polecania usług poprzez analizy wyników NPS oraz NEV pozwalają na rozwój produktów, zwiększenie sprzedaży oraz długofalowo na osiągnięcie sukcesu rynkowego.

Tworzenie map podróży klientów (Customer Journey Map) pozwala wdrożyć w firmie narzędzia do ciągłego rozwoju oraz poprawiania satysfakcji klientów z uczestniczenia w procesach zakupowych, obsługowych oraz reklamacyjnych. W ramach oferty proponujemy:

  • Audyt stanu obecnego satysfakcji klientów,
  • Stworzenie mapy Customer Journey Map,
  • Przeprojektowanie procesów w jakich uczestniczą klienci,
  • Zaprojektowanie badań konsumenckich oraz KPI procesów,
  • Ciągły nadzór nad zadowoleniem klientów.
Customer Experience Management

Dlaczego my?

Jesteśmy doświadczonymi managerami z praktyką w budowaniu firmy. Przez ostatnie 18 lat mieliśmy znaczący wkład w rozwój największej polskiej firmy hostingowej – od trzyosobowej działalności do lidera rynku usług hostingowych z blisko dwoma milionami użytkowników.

Doświadczony manager

Świadome zarządzanie

Praktyka w zarządzaniu

Nastawienie na efekt

Więcej informacji o nas

Organizacja oraz operacyjne zarządzanie

Organizacja oraz operacyjne zarządzanie

Budowa efektywnych zespołów

Budowa efektywnych zespołów

Budujemy zespoły obsługujące klientów w oparciu o szerokie doświadczenie oraz światowe trendy. Istotnymi dla nas są efektywność, skuteczność oraz harmonia w pracy z klientami.

Bardzo mocno skupiamy się na zbudowaniu odpowiedniej bazy procesowej oraz raportowej dającej managerowi informacje o pracy zespołu, celach oraz kluczowych KPI. Oferujemy wparcie dla managera , poprzez rozwój jego wiedzy i korzystania z narzędzi .

Organizacja i operacyjne zarządzanie
Organizacja i operacyjne zarządzanie

Wiedza

Dzielimy się wiedzą na blogu

Na blogu dzielimy się wiedzą z zarządzania relacjami z klientami (Customer Experience Management), organizacji oraz operacyjnego zarządzania. Dowiedz się jak budować efektywne zespoły obsługujące klientów.

Wiedza

Dzielimy się wiedzą na blogu

Na blogu dzielimy się wiedzą z zarządzania relacjami z klientami (Customer Experience Management), organizacji oraz operacyjnego zarządzania. Dowiedz się jak budować efektywne zespoły obsługujące klientów.

Zobacz więcej wpisów na blogu
Go to Top