Usługi

You Are Currently Here:Strona główna > Usługi
Usługi2020-09-02T14:25:45+02:00

Cześć, jak możemy Ci pomóc?

Zapewniamy poprawne i efektywne relacje z klientami

Pomagamy przedsiębiorcom w organizowaniu biznesu, budowaniu procesów obsługi klienta oraz w uzyskaniu harmonii w pracy z klientami, co przekłada się na zwiększenie efektywności biznesowej oraz zapewnienie większych przychodów.

Obsługa klienta

Poprawne i efektywne procesy

Customer Experience Management

Zarządzanie relacjami z klientami

Interim Manager

Budowa efektywnych zespołów

Dlaczego my?

Profesjonalny manager

Jesteśmy doświadczonymi managerami z praktyką w budowaniu firmy. Nasz zespół to konsultanci z wielu obszarów, praktycy o bogatym doświadczeniu w działaniu operacyjnym. Każdy z projektów traktujemy indywidualnie co przełożyło sie na kilka udanych projektów tylko na przestrzeni ostatniego roku.

Doświadczony manager

Świadome zarządzanie

Praktyka w zarządzaniu

Nastawienie na efekt

Więcej informacji o nas

Organizacja oraz operacyjne zarządzanie

Organizacja oraz operacyjne zarządzanie

Budowa efektywnych zespołów

Budowa efektywnych zespołów

Budujemy zespoły obsługujące klientów w oparciu o szerokie doświadczenie oraz światowe trendy. Istotnymi dla nas są efektywność, skuteczność oraz harmonia w pracy z klientami.

Bardzo mocno skupiamy się na zbudowaniu odpowiedniej bazy procesowej oraz raportowej dającej managerowi informacje o pracy zespołu, celach oraz kluczowych KPI. Oferujemy wparcie dla managera , poprzez rozwój jego wiedzy i korzystania z narzędzi .

Organizacja i operacyjne zarządzanie
Organizacja i operacyjne zarządzanie

Customer Experience Management

Zarządzanie relacjami z klientami

Customer Experience Management

Zarządzanie relacjami z klientami

Zarządzanie relacjami z klientami

Świadome zarządzanie relacjami z klientami jest szczególnie istotne w sukcesie firmy. Badanie zadowolenia klientów z usług i skłonności do polecania usług poprzez analizy wyników NPS oraz NEV pozwalają na rozwój produktów, zwiększenie sprzedaży oraz długofalowo na osiągniecie sukcesu rynkowego.

Tworzenie map podróży Klientów (Customer Journey Map) pozwala wdrożyć w firmie narzędzia do ciągłego rozwoju oraz wzrostu satysfakcji klientów z uczestniczenia w procesach zakupowych, obsługowych czy reklamacyjnych.

Zarządzanie relacjami z klientami (CEM)

Wiedza

Dzielimy się wiedzą na blogu

Na blogu dzielimy się wiedzą z zarządzania relacjami z klientami (Customer Experience Management), organizacji oraz operacyjnego zarządzania. Dowiedz się jak budować efektywne zespoły obsługujące klientów.

Wiedza

Dzielimy się wiedzą na blogu

Na blogu dzielimy się wiedzą z zarządzania relacjami z klientami (Customer Experience Management), organizacji oraz operacyjnego zarządzania. Dowiedz się jak budować efektywne zespoły obsługujące klientów.

Zobacz więcej wpisów na blogu
Go to Top