Blog

You Are Currently Here:Strona główna > Blog
Blog2020-09-02T13:55:49+02:00

Wiedza

Dzielimy się wiedzą na blogu

Na blogu dzielimy się wiedzą z zarządzania relacjami z klientami (Customer Experience Management), organizacji oraz operacyjnego zarządzania. Dowiedz się jak budować efektywne zespoły obsługujące klientów.

Wiedza

Dzielimy się wiedzą na blogu

Na blogu dzielimy się wiedzą z zarządzania relacjami z klientami (Customer Experience Management), organizacji oraz operacyjnego zarządzania. Dowiedz się jak budować efektywne zespoły obsługujące klientów.

Customer Experience Management

Zarządzanie relacjami z klientami

Customer Experience Management

Zarządzanie relacjami z klientami

Zarządzanie relacjami z klientami

Świadome zarządzanie relacjami z klientami jest szczególnie istotne w sukcesie firmy. Badanie zadowolenia klientów z usług i skłonności do polecania usług poprzez analizy wyników NPS oraz NEV pozwalają na rozwój produktów, zwiększenie sprzedaży oraz długofalowo na osiągniecie sukcesu rynkowego.

Tworzenie map podróży Klientów (Customer Journey Map) pozwala wdrożyć w firmie narzędzia do ciągłego rozwoju oraz wzrostu satysfakcji klientów z uczestniczenia w procesach zakupowych, obsługowych czy reklamacyjnych.

Zarządzanie relacjami z klientami (CEM)

Organizacja oraz operacyjne zarządzanie

Organizacja oraz operacyjne zarządzanie

Budowa efektywnych zespołów

Budowa efektywnych zespołów

Budujemy zespoły obsługujące klientów w oparciu o szerokie doświadczenie oraz światowe trendy. Istotnymi dla nas są efektywność, skuteczność oraz harmonia w pracy z klientami.

Bardzo mocno skupiamy się na zbudowaniu odpowiedniej bazy procesowej oraz raportowej dającej managerowi informacje o pracy zespołu, celach oraz kluczowych KPI. Oferujemy wparcie dla managera , poprzez rozwój jego wiedzy i korzystania z narzędzi .

Organizacja i operacyjne zarządzanie
Organizacja i operacyjne zarządzanie
Go to Top