O nas

You Are Currently Here:Strona główna > O nas
O nas2020-08-26T23:44:02+02:00
my-story-tutor-photo

Moja historia

Nazywam się Marek Pietrusiak i całe swoje życie zawodowe poświęcam idei, że klient jest najważniejszą osobą, która decyduje o naszym „być albo nie być”. Dlatego też swoje działania koncentruję na tym, aby wspomagać przedsiębiorców w ich drodze do rozwoju marki.

Jestem doświadczonym managerem z praktyką w budowaniu firmy. Przez ostatnie 18 lat miałem znaczący wkład w rozwój największej polskiej firmy hostingowej – od trzyosobowej działalności do lidera rynku usług hostingowych z blisko dwoma milionami użytkowników.

Przeszedłem przez wszystkie etapy rozwoju firmy i tworzenia zespołów. Mam doświadczenie praktyczne w zarządzaniu zespołami obsługującymi klientów oraz prowadzącymi aktywną sprzedaż. Mam przygotowanie w obszarze szkoleń, rekrutacji oraz coachingów managerskich.

W zakresie operacyjnym zarządzałem procesami Customer Care, kształtowałem politykę obsługi klientów oraz zarządzałem relacjami z klientami (CEM). Jestem specjalistą od organizowania zespołów Contact Center oraz raportowania operacyjnego. W szczycie zarządzałem operacyjnie 125 osobowym zespołem świadczącym wsparcie, sprzedaż telefoniczną oraz procesy retencyjne.

Moja historia

Nazywam się Marek Pietrusiak i całe swoje życie zawodowe poświęcam idei, że klient jest najważniejszą osobą, która decyduje o naszym „być albo nie być”. Dlatego też swoje działania koncentruję na tym, aby wspomagać przedsiębiorców w ich drodze do rozwoju marki.

Jestem doświadczonym managerem z praktyką w budowaniu firmy. Przez ostatnie 18 lat miałem znaczący wkład w rozwój największej polskiej firmy hostingowej – od trzyosobowej działalności do lidera rynku usług hostingowych z blisko dwoma milionami użytkowników.

Przeszedłem przez wszystkie etapy rozwoju firmy i tworzenia zespołów. Mam doświadczenie praktyczne w zarządzaniu zespołami obsługującymi klientów oraz prowadzącymi aktywną sprzedaż. Mam przygotowanie w obszarze szkoleń, rekrutacji oraz coachingów managerskich.

W zakresie operacyjnym zarządzałem procesami Customer Care, kształtowałem politykę obsługi klientów oraz zarządzałem relacjami z klientami (CEM). Jestem specjalistą od organizowania zespołów Contact Center oraz raportowania operacyjnego. W szczycie zarządzałem operacyjnie 125 osobowym zespołem świadczącym wsparcie, sprzedaż telefoniczną oraz procesy retencyjne.

my-story-tutor-photo
Wykształcenie MBA Techniczne
Certyfikowany audytor ISO

Mam wykształcenie MBA oraz techniczne co daje mi dużą wszechstronność w pracy operacyjnej. Jestem certyfikowanym audytorem systemów: Zarządzania Jakością 9001:2008 oraz Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg. norm ISO/IEC 27001:2005 oraz Call Center EN 15838.

Customer Experience Management

Zarządzanie relacjami z klientami

Customer Experience Management

Zarządzanie relacjami z klientami

Zarządzanie relacjami z klientami

Świadome zarządzanie relacjami z klientami jest szczególnie istotne w sukcesie firmy. Badanie zadowolenia klientów z usług i skłonności do polecania usług poprzez analizy wyników NPS oraz NEV pozwalają na rozwój produktów, zwiększenie sprzedaży oraz długofalowo na osiągniecie sukcesu rynkowego.

Tworzenie map podróży Klientów (Customer Journey Map) pozwala wdrożyć w firmie narzędzia do ciągłego rozwoju oraz wzrostu satysfakcji klientów z uczestniczenia w procesach zakupowych, obsługowych czy reklamacyjnych.

Zarządzanie relacjami z klientami (CEM)

Organizacja oraz operacyjne zarządzanie

Organizacja oraz operacyjne zarządzanie

Budowa efektywnych zespołów

Budowa efektywnych zespołów

Budujemy zespoły obsługujące klientów w oparciu o szerokie doświadczenie oraz światowe trendy. Istotnymi dla nas są efektywność, skuteczność oraz harmonia w pracy z klientami.

Bardzo mocno skupiamy się na zbudowaniu odpowiedniej bazy procesowej oraz raportowej dającej managerowi informacje o pracy zespołu, celach oraz kluczowych KPI. Oferujemy wparcie dla managera , poprzez rozwój jego wiedzy i korzystania z narzędzi .

Organizacja i operacyjne zarządzanie
Organizacja i operacyjne zarządzanie

Wiedza

Dzielimy się wiedzą na blogu

Na blogu dzielimy się wiedzą z zarządzania relacjami z klientami (Customer Experience Management), organizacji oraz operacyjnego zarządzania. Dowiedz się jak budować efektywne zespoły obsługujące klientów.

Wiedza

Dzielimy się wiedzą na blogu

Na blogu dzielimy się wiedzą z zarządzania relacjami z klientami (Customer Experience Management), organizacji oraz operacyjnego zarządzania. Dowiedz się jak budować efektywne zespoły obsługujące klientów.

Zobacz więcej wpisów na blogu
Go to Top